Need For Speed Pro Street apžvalga
Need For Speed Pro Street apžvalga

Svarbiausias skirtumas tarp buvusių NFS dalių yra tas, kad šįkart žaidimas vyks uždarose trasose, tad daugiau jokio atviro pasaulio. EA vykdė didžiules paieškas norėdami surasti gatvių lenktynių kultūros tikrąją vietą, agresyvias gatves lenktynes, beveik neturinčias jokių taisyklių, vykstančias uždarose trasose be jokios policijos ar pašalinio eismo.
Šis žaidimas jau yra kuriamas beveik 2 metus ir čia bus tikrai keli reikšmingi pakeitimai. Pagrinde, pagrindinės naujosios savybės yra žalos sistema, fizika, ir dūmai. Visi šie trys dalykas yra gerai išplėtoti, bet apie tai šiek tiek vėliau.

Žalos sistema Ką ankstesnėse NFS žaidimo dalyse darė policija ir eismas trukdydamas jums lengvai pabaigti lenktynes, dabar darys žala. Šis žaidimas sukasi apie žalos sistemą, Jūs turėsite saugotis, kad Jūsų automobilis neišlakstytų į gabalus, nes taisymas yra brangus, ir Jūs galbūt kol kas negalėsite to daryti.
Šį kartą žala nėra tik įbrėžimai ir įlenkimai. Šį kartą Jūs galėsite sudaužyti savo automobilį visiškai, kad Jūs net nebegalėsite baigti lenktynių. Aš mačiau tai vykstant žaidime, ir žalos modelis atrodo tikrai fantastiškai. Daug realiau nei aš buvau matęs ką nors iki šiol. Buferiai ir padangos gali atitrūkti nuo automobilio, langai išdušti, kapotai nuskristi ir padaryti iš medžiagų(metalo, stiklo, plastiko ar anglies pluošto) bus subraižyti ir sulankstyti. Kiekviena žala bus skaičiuojama įvykio metu, tad kiekvienąsyk susidūrimas neatrodys toks pats. Jis netgi priklausys nuo to kokiu greičiu Jūs trenksites, mašina bus pažeista pagal daugybę parametrų. Ir geriausias dalykas yra tas, kad žala turės įtakos Jūs automobilio mechaninėms ir fizikinėms savybėms(Performance). Kuo labiau sudaužysite automobilį, tuo lėtesnė ji taps. Jeigu sudaužysite automobilį per stipriai - lenktynės Jums baigsis.
Kadangi taisymas kainuos nemenkus pinigus, Jūs greičiausiai norėsite dėtis naujas dalis į variklį ir visa tai kas po kapoto gaubtu, nei taisyti esamas. Tačiau tai vis tiek dar gatvės lenktynės, tad greičiausiai atrodys šaunesnė, jeigų Jūs neturėsite naujos blizgančios mašinos be jokių įbrėžimų, bet turėsite mašiną, kur kiekvienas žinos, kad su jau jau lenktyniavote. Na pažiūrėsime kaip tai atrodys, kadangi žaidimas vis dar kuriamas.

Vietovės NFS Pro Street būsiančios trasos yra sukurtos realiame pasaulyje egzistuojančiais analogais. EA vykdė daugybė paieškų, ir padarė tūkstančius nuotraukų kad padaryti trasas kuo panašesnes į realias. Kaip žaidėjas Jūs keliausite po pasaulį kad sudalyvautumėte šiose lenktynėse, kurios vyks skirtingose pasaulio vietose. Kiekvienas įvykis yra rengiamas skirtingų organizacijų, tad kiekvieną kartą Jų stilius skirsis. Jie netgi leis skirtingo stiliaus muziką, priklausomai nuo įvykio.

Žaidimo režimai NFS Pro Street yra 4 žaidimo režimai: GRIP'as, Dirft'as, Drag'as, ir greičio iššūkiai. Kiekvienam žaidimo režimui Jūs turėsite po atskirą automobilį, kuris bus tobulai subalansuotas to tipo lentynėms. EA daug nekalbėjo apie žaidimo režimus žaidime, bet kiek mačiau, GRIP'as bus panašus į žiedines lenktynes, kur lenktynės susidės iš atitinkamo ratų skaičiaus. DRIFT žaidimo režimas bus kitoks nei buvo NFS Carbon žaidime, dėl naujų automobilio fizikinių savybių. Kad išplėsti prieinamumą, EA sukurė ir pagalbos sistemą, kuri padės valdant automobilį, ir išlaikant jį trasoje. Jeigu Jūs išjungsite visas pagalbas, žaidimas taps labiau skirtas patyrusiems žaidėjams, ir bus panašus labiau į simuliatorių - taps labiau realus.
Drag žaidimo režimas sugrįš, tačiau EA nepateikė informacijos kas bus pakeista ar atnaujinta.
Naujas žaidimo režimas, pavadintas "greičio iššūkiu", kuris pagrinde yra labai ilga trasa, kur Jūs galėsite spausti iš savo automobilio viską kas yra įmanoma. Didžiausias greičiais Jūsų lenktynės baigsis tiesiais kelias, dažniausiai be jokios žalos Jūsų automobiliui. Bet kai tik Jūs pabaidysite automobilį vairuoti į šonus, turėsite saugotis kad nenulėktumėte nuo kelio, nes didelis greitis gali būti pražūtingas.

Vairavimas Aš galėjau išbandyti Nissan 350Z "Infineon Raceway" trasoje ir turiu pasakyti(taip pat kaip ir užsiknisau važinėdamas šia trasa), kad buvo labai linksma. Jūs turite galimybė vairuoti su pagalbomis arba be jų. Aš mėgstu simuliatorius, todėl visas pagalbas išjungiau, automobilis tapo jau nebe taip lengvai valdomas, ir labiau realus, su nauja fizikos sistema. Jums daugiau nebeturėtu likti to jausmo lyg vairuotumėte tanką, kaip tai buvo paskutiniuose NFS frančizės žaidimuose. Jeigu Jūs norėsite arkados, įsijungite visas pagalbas ir ją turėsite, jei norėsite simuliatoriaus - išjunkite visas pagalbas.

Automobiliai Need For Speed frančizei yra įprasta kad žaidimas susideda iš licenzijuotų automobilių, taip bus ir šį kartą. Šįkart bus dar daugiau automobilių nei visuose iki šiol buvusiuose NFS frančizės žaidimuose. Gaila, tačiau iki šiol negaliu kalbėti apie automobilių sąrašą, tačiau automobiliai bus iš maždaug 26 gamintojų. Tarp visų automobilių bus 8 "exotic" klasės autobiliai.
Jeigu Jums nepatinka "exotic" klasės automobiliai, Jūs galėsite pasiimti "tuner" ar "muscle" klasės automobilį, ir jį atnaujinti iki "hi-end'o", kuris galės varžytis su geresniais automobliais.

Tiuningas ir nustatymai Žaidime NFS Pro Street tiuningas užima didelė dalį. Naudodamiesi "Autosculpt" technologija automobilio našuma(Performance) galėsite dar labiau įtakoti, sistema taps žymiai lankstesnė. Taip pat naudodamiesi "Autosculpt" galėsite tiuninguoti ir automobilio išvaizda, kas jau ir buvo matyta NFS Carbon žaidime. Tačiau šįkart jis bus daug labiau detalizuotas ir Jūs galėsite išrinkti beveik kiekvieną automobilio detalė. Ir bene svarbiausias dalykas - "Visual" tiuningas turės įtakos automobio našumui(Performance). Tad Jūs turėsite pagalvoti ir apie loginę savo pakeitimų prasmę, nes kiekviena modifikacija turės įtakos automobilio našumui. Nuo šiol tai nebebus tik išvaizdos pakeitimai. Šiai priežasčiai EA sukurė ir vėjo tunelį, kur Jūs galėsite pratestuoti savo naująjį automobilio dizainą. Performance tiuningas bus padalintas lygiais. Arcade žaidimų mėgėjai galės tiesiog įsidėti jau paruoštus atnaujinimo paketus, na o jeigu Jūs nori eiti giliau, čia yra begalės galimybių. Jūs galėsite keisti beveik viską - variklio dalis, stabdžius, padangas ir t.t. Žaidime bus 90+ individualių dalių keitimo galimybių bei 30+ tiuningo būdų. Jūs galėsite susirinkti savo automobilį iš parduodamų dalių(aftermarket) arba padaryti tai pats. Ir kiekviena veiks automobilio našuma vis kitokiu būdu.
Taip pat EA sukūrė ir "Blue Prints" funkcija - kad kiekvieną kartą nereiktų kurti tiuningo iš naujo, Jūs galėsite išsaugoti savo tiuningo kombinacijas, ir jas vėliau pritaikyti savo automobliui.

Grafika Aš žaidžiau tik Pre-Alpha versiją, tad aš negaliu pasakyti labai daug apie grafiką, bet leisiu Jums žinoti, kad jis bus labai detalizuota. Automobiliai buvo sukurti kad atrodytų foto-realistiniais, ne taip kaip buvo NFS Carbon žaidime. Kiekvienas automobilis turės nuo 15 tūkstančių iki 20 tūkstančių poligonų. Šviesos efektais priklausys nuo medžiagos.
Nauja grafikos funkcija yra dūmai žaidime. Kone kiekvienas lenktynių žaidimas dūmus daro labai primityvius, arba netgi tenaudodami vos 2D tekstūras. NFS Pro street dūmai atrodys itin fantastiškai. Už dūmus bus atsakinga Shader Model 3.0 technologija, tad bent jau GF6xxx vaizdo plokštę teks turėti kad tai pamatytumėte. Sisteminiai reikalavimai PC bus, savaime aišku, didesni nei buvo NFS Carbon.

Muzika Kaip ir kiekviename NFS žaidime, taip ir šiame, muzika yra labai svarbi. Ji nuo šiol priklausys net nuo įvykio, kuriame dalyvausite.

Išvados Tiesa sakank, aš buvau ganėtinai nustebintas, sužinojęs kad nebebus atviro pasaulio NFS, nebus net atvirų kelių, ir viskas vyks tik uždarose trasose. Bet EA patvirtino kad tai neturės nieko bendro su Nascar ar F1 lenktynėmis. Tai vis tiek dar ne simuliatorus, ir tai vis dar gatvės lenktynės su automobiliais kuriuos Jūs ir patys vairuojate kasdien. Žalos ir tiuningo sistema išties yra stulbinanti. Jūs galėsite keisti beveik viską savo automoblyje. Žaidime nebus policijos bei pašalinio eismo, kadangi viskas vyks uždarose trasose. Tad tikėkimės kad EA žengė teisingą žingsnį.
Naujienos aprašymas:

Atsiuntimo nuorodos | Download:



Download:

Failo dydis:


    Įkėlė: LeLeSiuS Peržiūrėta: 11944 kartus


Jūs negalite komentuoti.
Norėdami komentuoti užsiregistruokite tinklapyje.

Informacija

Mielas lankytojau. Tu čia esi kaip neregistruotas vartotojas.
Mes siūlome tau užsiregistruoti arba tiesiog prisijungti naudojant savo prisijungimo duomenis, tam, kad galėtum įkelti bei komentuoti norimas naujienas.

ATS mods FS25 mods Farming Simulator 2019 mods Farming simulator 19 mods
ATS mods ETS2 mods Farming Simulator 25 mods ETS2 mod