-
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 8 Gruodžio 2014 - 20:13 in section: Foto galerijal3ito,
Tiek tai nebent per pliurzes ar kokias žiaurias XC trasas su daug šaknų tepraverčia. Jei važiuoju asfaltu/žvyrkeliu, visada tik maksimumą laikau (3,5 - 4 atmosferas). Žvyrkeliu dar dar, bet asfaltu tai tik padangų drožimas ir nereikalingas pasipriešinimas gaunasi. Stengdavausi visus maratonus bent su 3 atmosferomis važiuoti ir kažkaip nei karto neteko pasigailėt. Vistiek ne tikri mtb maratonai dabar vyksta, kai didžiausią kelio dalį sudaro lygūs žvyrkeliai, dvivėžiai arba asfaltas. O smėlio atkarpėles ir su kieta padanga atkentėt pavyksta
Nu, o jei įvažiuoju į XC varžybas ar šiaip smagesnį mišką, visada taip nuleidžiu orą. Išleist miške tikrai lengviau nei pripūst. Ir realiai nelabai suprantu, kodėl sako 2 atmosferas maratonuose laikyt. Bet tiek, kiek esu važiavęs, tai retai prireikdavo tokio slėgio. Reikalingas nebent tik pačiam į mišką lendant, kurį įprastai pasiekti per miestą važiuojant reikia -
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 3 Gruodžio 2014 - 00:51 in section: Foto galerijal3ito,
Su ta baterija tai biškeli vargas bent kol kas atrodo. Traukinėk, eik kraut po kiekvieno važiavimo. Dabar tai atrodo nieko ypatingo, bet jei taip kiekvieną dieną, biški užknisantis dalykas gali pasirodyt Arba tarkime pamiršti pasikraut ir išvarai į kokį tolimą pasivažinėjimą. Išsikrauna ir su viena pavara telieki
O tai ko ta reversinė šakė jau toks didelis išradimas? Vienintelį pliusą įžvelgiu, kad purvas ir smėlis mažiau ant jos kojų kaupsis. Daugiau kažkaip neįžvelgiu kas dar geresnio joje gali būti, nei paprastoje šakėje. Lefty nebent galėčiau jau svarbesniu atradimu pavadinti. Tas pats reversas ten, o dar ir kiek svorio bereikalingo nukrenta. Tik įdomu, kodėl netobulėja jos. Ant jokio dviračio kito dar metęs nesu, nei ant Canonndale, o deda tik ant rimtų, kurių kainos, švelniai pasakius, šiek tiek kosminės -
Muzika
Posted by Domantas, on 2 Gruodžio 2014 - 23:37 in section: Apie viskąPo visos dienos sėdėjimo gūglyje, galiau atradau. Myliu šitą dainą -
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 2 Gruodžio 2014 - 19:54 in section: Foto galerijaedvisLTUb,
Tai kad pats malonumas yra be purvasaugių per lietų važiuot ir grįžt rudam nuo galvos iki kojų
Ir pofik, kad reikia po to skalbtis visus drabužius, eiti maudytis, ir šiaip nekaip atrodai važiuodamas, bet pačio važiavimo malonumas per purvus ir balas viską atperka. Kas rimčiau važinėja, retas kuris užsideda tokį. Nebent ant galo, bet ir tai retai
Dėl kojelės, jei sau važiuoji, tai tuo labiau nusiimti reikia. Visur rasi kur atremti, o ir paguldymas dviračiui nepakenks tikrai. Sveria ne taip mažai ir papildomas tarškalas nuo kalno leidžiantis. Ir taip pakanka ten tų garsų, kai grandinė į rėmą daužytis pradeda. O tas svoris ne taip ir mažai reiškia. Pavažiuotum dviračiu, sveriančiu 16 kg ir 12 kg ir skirtumą iškart pajusi. O kai sau važinėji, tai būtinai malonumą iš to turi jaust -
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 2 Gruodžio 2014 - 19:28 in section: Foto galerijaedvisLTUb,
Firma tai gera, bet kad neparašai, kam naudosi. Žinau žmonių, kurie mieste važinėt perka mtb dviračius
Į maratoną visgi bijočiau tokiu važiuoti (nors nesimato visų dalių), miške pasivažinėt sausu oru bus +/- gerai, downhill'o trasoms tikrai netiks. Bet šiaip jei nedaug pravažiuoji, nešokinėji nuo tramplynų, šaknim neskraidai ar nesileidi nuo nežmoniško statumo kalnų, tada tikrai sueis toks dviratis. Nėra jis labai mandras, bet ir nėra maximinis. Žodžiu naudokis, o jei ateity suprasi, kad neatitinka tavo poreikių, galėsi parduoti ir mandresnį pasiimti
Šiaip pirmas darbas, ką su juo reiktų padaryt, tai nusiimti purvasaugius ir kojelė. Tik papildomas svoris ir papildomi garsai -
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 2 Gruodžio 2014 - 17:37 in section: Foto galerijal3ito,
aaa
Biškeli nusišnekėjau vadinas :/ Buvau visus metus įsitikinęs, kad SLX vienoj aukščiausių savo grupės vietoj stovi Ir beje „sankaba“ tas mygtukas, kuris sinfleksą, kad nejudėtų, fiksuoja?
Ir beje matei elektroninę XTR Di2 sinfleksų sistemą? Atrodo tai žiauriai fainai, tik su baterijom įdomu kaip. Be to, nors ir xtr, bet ten jau tikrai svorio mažiau nebus nei XT ar pan. Vien baterijos kiek sverti turėtų -
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 1 Gruodžio 2014 - 22:15 in section: Foto galerijasamis,
Jalki palki, koks grožis
Dabar turėsiu iš ko pažint per varžybas
Beje ne karbonas kartais? Nes kažkokių panašumų biški turi lyg ir -
Jūsų dviratės transporto priemonės.
Posted by Domantas, on 1 Gruodžio 2014 - 20:46 in section: Foto galerijaBe to nenuvertink sram. Dar geresni produktai už shimano. Shimano tik vaikystėse buvo kalama kaip geriausia firma. Už sram geresnė Dt Swiss, bet ten jau lyg ir negamina nei stabdžių, nei sinfleksų, o ir už dalį jau reiks ne šimtus, o tūkstančius krapštyt
Mano dviratis vertas kelis kartus mažiau pinigų nei tos firmos vidutinės klasės ratai pavyzdžiui
Powered by Bullet Energy Forum