1. Problema dėl ets2

    Posted by Edvinas_, on 25 Kovo 2018 - 09:45 in section: ETS2 Pagalba ir problemos
    Pirmas žaidimo krovimas užtrunka ilgiau nei įprastai dėl žaidimo pasaulio generavimo (PM,RusMap ir kt).Gali trukti nuo 10 iki 20 minučių.Tačiau išlaukus pirmo užkrovimo kitus kartus žaidimas juda žymiai sparčiau.Jei teisingai susidėjot prioritetus mod managerį tiesiog kantrybės pirmą kartą loadinant žaidimą.
  2. Deta trans

    Posted by Edvinas_, on 10 Gruodžio 2017 - 11:49 in section: ETS2 Virtualios firmos
    DETA Trans

    DETA Trans – virtuali transporto įmonė įsikūrusi Lietuvoje,Panevėžio mieste.Pagrindinė veikla – pilnų krovinių gabenimas ( FTL) po Baltijos šalis, Baltarusiją, Rusiją ir kitas SNG šalis. Šiuo metu pagrindinė kryptis - Kazachstanas.Bėgant laikui,mūsų teikiamų paslaugų geografija augs.Tikimės tapti viena iš stipriausių ir patikimiausių logistikos paslaugas teikiančių įmonių Lietuvoje.

    Autoparką sudaro trys komplektai (tentinės puspriekabės 90 m3) atitinkantys Euro 3 standartą.

    DETA Trans

    Modelis: MAN TGA 18.480 XXL
    Pagaminimo metai: 2005 m.
    Galia: 480 AG (353 kW)
    Rida: 1 029 353 km.
    Pavarų dėžė: Automatinė


    DETA Trans

    Modelis: SCANIA 124L Topline
    Pagaminimo metai: 2004 m.
    Galia: 420 AG (309 kW)
    Rida: 801 377 km.
    Pavarų dėžė: Mechaninė


    DETA Trans

    Modelis: RENAULT PREMIUM 440 DXI
    Pagaminimo metai: 2006 m.
    Galia: 440 AG (309 kW)
    Rida: 1 198 452 km.
    Pavarų dėžė: Automatinė



    Kolektyvas – seni vilkai.Pradedam antrą sezoną ir po truputį įsibėgėjam.Šiuo metu vairuotojų neieškome.



  3. Taurus transport

    Posted by Edvinas_, on 5 Lapkričio 2017 - 10:40 in section: ETS2 Virtualios firmos


    Meškinas on the road

    Rudens sezonas įsibegėja.Pradėsim nuo to,kad su Magnumu po paskutinės kadencijos teko atsisveikinti.Priežasčių tam yra,tačiau jos tegul lieka tik tarp mūsų.Per tą laiką su Magu prasukome 54 tūkstančius kilometrų.Apibendrinant galiu pasakyti tiek,kad kaip ir visos mašinos turi savo pliusų ir minusų taip ir ši nėra kažkokia išimtis.Apie juos buvo šnekėta anksčiau,o ir pilni internetai nuomonių apie šį prancūzų šedevrą.Planuojantiems pirkti patarimas: kuro padavimo sistema ir elektros blokas - žodžiais neapibūdinimas,o įrankiais nevisada sutvarkomas reikalas.



    Na ir pagaliau apie naujas roges.Po kadencijos jau praėjo aštuonios savaitės kaip aš namie.Tačiau tam yra pateisinima priežastis.Su Luku sėdom į nečiaudančią mašiną ir keliavom į Rygą pas dėdę dealer'į.Jo pasiūlymas atrodė visai sexy ir su viršininko palaiminimu ir serviso išrašu parvarom džentelmeną 5star'ą į mūsų garažą.

    Rida - netoli lemo,bet kaip pasakytų vienas didžiai gerbiamas Latvijos pilietis "vot tak dolžna viglidzit mašina posli melejona".Būklė labai gera,bet ir kaip po kiekvieno pirkimo darbų po stogu atsiranda.Vieno visiškai atrodytų nesudėtingo remonto metu buvo pažeistas vienas "dačikas",kuris kainavo papildomą savaitę garaže.Kol buvo užsakyta detalė,išrinkta/surinkta dėžė ir MAN'as vėl pastatytas ant kojų aš turėjau gražaus laiko susitvarkyt darbo vietą.



    Jūsų dėmesiui MAN TGA 18.430 |5 STAR| atitinkantis Euro V standartą.Dienos šviesą išvydo 2006/12 ir nuo to laiko turi trečią šeimininką.Varikliui (430 arklio galių) sąlygas diktuoja automatinė greičiu dėžė,kurią reikalui esant galima apraminti retarderiu.Kabina XXL ir viduje turime puikų darbui bei poilsiui sukomplektuotą aplinką.Kalbant apie ekonomiškumą tai MAN'as pasiruošęs duoti kovą visoms įmonėje esančioms transporto priemonėms.Saulės spinduliams šviečiant ar lietuj pliaupiant kelyje MAN'ą matysite su Krone užuolaidą,kurios šviežiai perpūsti raudoni "paletnikai" užskaitomi į išvaizdos kodą.



    Sėkmingai pakilome ir šiuo metu randamės netoli Minsko.Traukiam į Prancūziją.Tonažai protingi,maršrutai pažįstami.Susukom pirmą dešimtį tūkstančių kilometrų ir tvarkingai telpam į 30 litrų,kas yra tikrai neblogas rezultatas.Tokie reikalai iš Meškino bangos.Gero kelio visiems!
    Paskutinį kartą redagavo: Edvinas_ 5 Lapkričio 2017 - 10:45
  4. Taurus transport

    Posted by Edvinas_, on 10 Spalio 2017 - 21:19 in section: ETS2 Virtualios firmos


    Pasitarėm,nusprendėm ir išvažiavom.Kadenciją kaip ir pridera pradėjau žygiu į "žopą",dar kitaip vadinamu Rusijos pietų regionu.Nors jau lankiausi šitoje pasaulio pusėje,bet kiekvienas reisas į čia kaip atskira istorija.Padarom dvi chodkes su skirtingais grūzais ir jau pasileidžiam į Europą.Čia viskas paprasčiau,o nuo to naktim ramiau miegu.Kadencija gavosi solidi ir pavyksta grįžti į Kauną visiems praktiškai vienu metu.Kaip jau minėjo gerbiamas šėfas "apiforminam" pirmąjį sėkmingą darbų periodą ir po truputį ruošiam roges sekančioms kelionėms.



    Apie plieninį brolį nuo pradžių.Kai tik buvo nupirktas ir parvarytas į Kauną tą pačią dieną buvo perduotas į Valerkos rankas.Nuimtos apsaugos,sutvarkyti smūgio padariniai,o toliau jau aptarnavimas pagal bendrą tvarką.Kažkokiems kosmetiniams darbams nebuvo laiko ir aišku pinigai buvo naudojami svarbesniems dalykams.Taigi prasivažiavus išlindo pirmas ir dažniausias psichas.Tai kuro sistema.Konkrečiau buvo pakeistas siurblys,o iš smulkesnių gedimų galima paminėti šlangutes (oro sistema),kurias teko pasikeisti jau du kartus.



    Pirmoje kadencijoje numyniau 24 tūkstančius kilometrų.Per šį laikotarpį susidariau įspūdį apie savo MaGirusą.Na turbūt aišku,kad vietos čia švelniai tariant užtektinai.Man kaip Meškinui tai tikrai yra aktualu,nes ir šmutkių ilgesniam laikui galiu prisikrauti ir nereikia sukti galvos kaip čia persibazuoti iš vieno kabinos galo į kitą.Komplektacija nebloga ir su daug elektros,bet tai nevisada yra privalumas.Važiuoju komfortiškai,tiksliau supuosi.Svarbiausia pajausti ribas kada jau reikia ramint atrakcijonus.Ekonomiškumu nusileidžiu visoms firmos mašinoms,bet niekas iš Mago stebuklo ir nesitikėjo.Pavyksta tilpti į 35 litrus (krautam 18 tonų ir einant mišriais kelio ruožais) ir tai palyginti neblogi skaičiai.T'sakant esu patenintas ir tikiuosi lėkti dar ne vieną kadenciją už Mago vairo!



    Apie Brigadą ir kitus dalykus.Gali keistis vilkikai,įmonės pavadinimai,maršrutai,kuriais važiuojame,bet vienas dalykas nesikeis niekada.Tai branduolys,kuris dabar ir sudaro Taurus Transport.Esu dėkingas šiems vyrukams už visą tą laiką praleista siekiant bendro tikslo.Tai yra neįkainojama ir nepamirštama.Kas benutiktų Mes esame vienas kumštis!

    Kitiems dalykams kaip ir neliko vietos,o tiksliau nereikalingų dalykų pas mus nėra.Viskas kas yra tai užsivedimas,atsidavimas ir darbas siekiant būti geriausiais.Čia buvo Meškinas ir tai yra tik pradžia.Mūsų nauja pradžia.


    #Magas #Meškinas #Taurus Transport


    Flickr nuotraukos: https://www.flickr.com/photos/133222525@N03/
    Paskutinį kartą redagavo: Edvinas_ 10 Spalio 2017 - 21:30
  5. Roktransa

    Posted by Edvinas_, on 24 Balandžio 2017 - 21:24 in section: ETS2 Virtualios firmos
    Pradžiai palinkėsiu kantrybės,gauti kiek įmanoma daugiau užsakymų,nes rinka - negailestinga.Technika patikrinta,mažiau garažuose - daugiau kelio ruožuose! Sėkmės! fellow
  6. Melteka

    Posted by Edvinas_, on 24 Balandžio 2017 - 21:16 in section: ETS2 Virtualios firmos
    Gražu,tvarkinga kaip ir būdinga tau! Gerų ruožų,stabilios bačkos ir ramių nacionalkių.

    P.S permesk temą į firmų : wink
    Paskutinį kartą redagavo: Edvinas_ 24 Balandžio 2017 - 21:17
  7. Ets2 darbuotojų paieška

    Posted by Edvinas_, on 15 Kovo 2017 - 21:09 in section: ETS2 Virtualios firmos
    Firmos pavadinimas: DETA Trans

    Kokių darbuotojų reikia: patyrusių

    Kiek darbuotojų reikia:1

    Reikalavimai: TS, skype (būtina), mokėjimas susidėti promodus ir kitas modifikacijas.

    Nuoroda į virtualios ETS2 firmos temą forume: https://modai.lt/forum/showtopic/7411-deta-trans

    Kontaktai: Asmeninė žinutė.
  8. Uab"transtitra"

    Posted by Edvinas_, on 11 Gruodžio 2016 - 17:24 in section: ETS2 Virtualios firmos




    Rytas Italijoje gana vėsus todėl besiruošiant eiti į kavos paieškas dedamės šiltesnę fufaiką.Sotūs pusryčiai,didelis kavos kibiras ir geras dūmas po visko.Sulaukiam skambučio ir sužinom visą reikiamą informaciją apie būsimą krovinį ir vietą.Po valandos esu terminale ir laukiu savo eilės.Krausimės 16 tonų prieskonių ir lėksim į Minską!





    Kelio danga kaip moters nuotaika prieš "tas" dienas.Jei italuose ir austruose dar yra pakenčiama tai įvažiavus į Čekijos regioną prasidėjo...Juodas ledas,suvažinėtas ir sušalęs sniegas,o druskos mišinį barstančio gruzoviko nemačiau iki Prahos.Kai pagalvoji kokius pinigus mokam už tuos kelius tai galima būtų ir daugiau pagarbos sulaukt.Po tokių kilometrų netoli lenkų sienos stojam polsiui.





    Miegas suteikė naujų jėgų,o pasidaręs rimtą maisto porciją kurį laiką dar negaliu pajudėt.Pasigarsinam muziką ir pučiam pro Katowicus link Lublino ir bulbašyno link.Ten kaip visada sienos įpatumai ir pabrangęs bilietukas.Turbūt adminastracinis mokestis atsirado.Pasiemam cigarėčių,visokių užkandžių ir pasileidžiam į paskutinę chodkę iki Minsko.





    Minskas tai kaip Maskva,nes viadukų čia daugiau nei pas tuos visus architektus smegenų.Navigacija puliuoja,belieka pasikliauti nuojauta,nes išsikrovimo koordinatorius nusprendžia nekelti ragelio.Užgrybauju,bet antru kartu pasuku į reikiamą teritoriją.Pliusas toks,kad nereikėjo laukti jokiose eilėse ir tik patekęs į teritoriją stumu prieskonius rampos link.





    Šiokie tokie stebuklai ir turim švarias 45 valandas poilsio.Minskas - galimybių miestas.Sužinosim.Ieškosim MAN'ui šmutkių.Gerų kilometrų važiuojantiems ir ramaus poilsio stovintiems!



    Kadencijos skaičiai (2 reisai)

    Nuvažiuota kilometrų: 3996 km.
    Sudeginta kuro: 1250 l.
    Kuro norma: 31.28 l/100 km.
    Tonažas: 36 t.
    Laikas reisuose: 105 val 30 min.
    Paskutinį kartą redagavo: Edvinas_ 11 Gruodžio 2016 - 17:28
  9. Uab"transtitra"

    Posted by Edvinas_, on 10 Gruodžio 2016 - 16:33 in section: ETS2 Virtualios firmos




    Pagaliau išsivaduoju iš nugaros skausmų ir naminio rėžimo.Kelios dienos garažiuke su chebra ir MAN'o gaivinimo darbai.Tiksliau gyvas jis ir taip buvo,tik šiek tiek prisnūdęs.Kaip ir aš.Atlikti darbai daugiau kosmetiniai ir akcentuoti į vilkiko išvaizdą.Pridėtos dūdos,grotas puošia "lempikės",deflektoriai ir patamsintos spalniko fortkės.Tokie atnaujinimai ir susipakavęs būtinus daiktus ir maisto atsargas ruošiuosi į kelią.





    Pirmadienio rytas.Atvažiuoju į Klaipėdos baldų pakrovimo aikštelę.Čia įtakingam žmogui perduodu visu reikiamus dokumentus ir laukiu kada būsiu pakviestas prie rampos.Krausim per galą,20 tonų.Okey.Po geros valandos salone jau muša teisinga kelionės muzika ir sukam paskutinio Klaipėdos žiedo link.Tikslas: Italija,Milano miestas.





    Lietuvą praskriejam su nuo jūros pakilusiu vėju,o lenkuose darom pirmą pauzę ir kramtom mini delikatesus.Bakai pilni,dar kartą apžiūriu krovinio tvirtinimą.Viskas savo vietose,todėl tęsiam kilometrų medžioklę.Čekija pasitinka su plikledžiu ir didžiule porcija rūko.Neskubėdami prasibraunam ir esam pakeliui į Austriją.





    Austrija kaip visada pasitinka kvapą gniaužiančiais vaizdais ir iššūkiais.Vienas jų - kalnai.Čia krautam dvidešimt ar daugiau tonų jau yra ką veikt,o norma kartais pakyla iki infarktinės ribos.Kitas prikolas tas,jog artėjant poilsio laikui negaliu rasti laisvo parkingo.Todėl tenka imti dešimtą valandą ir tikėtis geriausio,Prisiglaudžiam vienoje kolonkėje.Likęs gabalas italų ruožais nuriedamas sklandžiai ir trečiadienį po pietų mes jau stovime išsikrovimo vietoje.Tvarkingai atiduodame tai kas mums nepriklauso ir laukiam naujų koordinačių.Orai labai permainingi,todėl būkite protingi ir gerų kilometrų Kolegos!



    Kadencijos skaičiai

    Nuvažiuota kilometrų: 2015 km.
    Sudeginta kuro: 648 l.
    Kuro norma: 32.16 l/100 km.
    Tonažas: 20 t.
    Laikas reise: 54 val.
    Paskutinį kartą redagavo: Edvinas_ 10 Gruodžio 2016 - 16:36
  10. Uab"transtitra"

    Posted by Edvinas_, on 22 Lapkričio 2016 - 20:05 in section: ETS2 Virtualios firmos
    Pataluose...



    Taigi po paskutinės kadencijos,kurią užbaigiau maždaug prieš tūkstantį metų,ėmė ir atsisakė funkciuoti kažkuri detalė mano nugaroje.Lygiai tiek laiko (tūkstantį) užtruko skausmo likvidavimo darbai,buvimas "ramiai".Krč atostogos.

    Čia iš tai serijos kai visiems geras nebūsi ir geriau tūktančio darbų nedaryt.O viskas taip nekaltai atrodė kai Rusyno sandėliuose norėjau pasitraukt paletę nuo rampos.Atrodo melejoną kartų darytas veiksmas,bet skausmas atjungęs nugarą - pirmą kartą.

    Svarbiausia,kad reabilitacija eina į pabaigą ir greitu metu žadu grįžti į rėžimą.Visiems linkėjimai ir saugokit save ir savo sveikatą.Gerų rudeninių/žieminių kilometrų.Pabaigai kelios uždulkėjusios nuotraukos.







    Paskutinį kartą redagavo: Edvinas_ 22 Lapkričio 2016 - 20:07

ATS mods Farming Simulator 19 mods Farming Simulator 2019 mods Farming simulator 19 mods
ATS mods ETS2 mods FS17 mods ETS2 mod