Jūsų/tėvų mašinos
-
samis,
nu nes senu metu tu pajimk naujesniu ir maziau valgys dar priklauso nuo variklio tipoPaskutinį kartą redagavo: minde144 5 Lapkričio 2014 - 19:425 Lapkričio 2014 - 19:41 / #481 -
Aišku Dyzelis, Bet neapsimoka drožti va benzas geriau butu. Kad biski nervina mažutis bakas 56l atrodo isipili ir greit nebelieka :O5 Lapkričio 2014 - 19:58 / #482
-
minde144
Tas tai jo.5 Lapkričio 2014 - 20:13 / #483 -
driftiorius,
Man įdomu kaip neužknistų dar dažniau benzo piltis Jo kokiais 4 - 5 litrais daugiau ryja, ir kaina dar didesnė Su benzu tik dujos eina Lietuvoj. Bet po 10 metų naudojimosi dujomis, sekančią mašiną imsim tik dyzelį, nes vis genda ir genda ta naujausia įranga, nors atrodo pas padorų žmogų ir padoria kaina dėjomės, o kaina vistiek panaši gaunasi. Benzinu bent mums atrodo per didelė prabanga važinėt ir tik kritiniais atvejais jį kūrenam5 Lapkričio 2014 - 20:22 / #484 -
Mano pastebėjimas kad kuo naujesni džipai tuo jie darosi mažiau pravažesni. (Aišku nelyginu aš miesto džipų kurie skirti ne bekelei)Domantas Patinka ši žinutė.5 Lapkričio 2014 - 21:33 / #485
-
AnDrIuGz,
100% sutinku su tavąja nuomone. Kai dabar „visureigiuose“ deda visokius ekranus į atlošus, odines sedynes, tai darosi tikrai nekažką. Įdomu koks jausmas būtų su purvinais kaliošais į tokią mašiną lipti, ir ypač kainos tikrai nemenkos. Džipai tik senieji gerai. Gal kokia vienintelė toyota dar lieka savo rėmuose ir nenukrypsta nuo doros kelioManasTga Patinka ši žinutė.5 Lapkričio 2014 - 22:01 / #486 -
Domantas,
Teko važinėti su 1996 pajero(l200) čia tas pats , pikapu po miškus, ispudinga buvo ir tikrai tokiai bekelei nereikia jokio komforto, nes kai leki maždaug 30-40 per rimtus idraskytus keliu tai teliko nebereikia
Su tokiais džipais rimtam dumblyne nenorėtai laužyt brangaus daikto ir greitai nelėktai tai neužilgo skambintai kad kas atvažiuotų ištraukt.
Dar paliko įspūdį kai pakėlėm tą pajero tai apačia vos ne kaip traktoriaus, todėl per tiek metu jokių rimtų sulūžmų tom mašinom nebuvo. O naujasneme tai nebent kažkas spec. būna padaryta. Standartiniuose ten labai menkos apsaugos, kaip kurių net reduktorius per vidury būnaDomantas Patinka ši žinutė.Paskutinį kartą redagavo: AnDrIuGz 5 Lapkričio 2014 - 23:075 Lapkričio 2014 - 23:01 / #487 -
tie telikai yra matyt tam,kad kai sedi,kad butu ka veikt,kol atvaziuos istrauktDomantas Patinka ši žinutė.5 Lapkričio 2014 - 23:15 / #488
-
AnDrIuGz,
Tai dabar kai kurie džipai Fwd tik teturi Apie variklio apsaugą tik pasvajot pas tokius
Suvirintojas,5 Lapkričio 2014 - 23:27 / #489 -
Tikriausiai tokia ta teliko paskirtis
Geriausias offroado komfortas kai daužai galva į lubas ir sėdynių sprenzinos i užpakaly lendaPaskutinį kartą redagavo: AnDrIuGz 5 Lapkričio 2014 - 23:385 Lapkričio 2014 - 23:34 / #490
Powered by Bullet Energy Forum